PLATFORMA REHAU PLANNERS România

Regulament V1.0 /20.05.2024

 

 

ART. 1. ORGANIZATORII PLATFORMEI REHAU PLANNERS

 

Platforma REHAU PLANNERS - o platformă online disponibilă la adresa: http://planners.rehau.ro  denumită în continuare "PLATFORMA"

 

ORGANIZATORUL PLATFORMEI REHAU PLANNERS este SC REHAU Polymer SRL, cu sediul în strada Sergent Nuțu Ion nr. 44 ONE Cotroceni Park, Corp B, etaj 6, București Număr de înregistrare la Registrul Comerțului J40/8815/2023, Cod de înregistrare fiscală R010433087. 

PLATFORMA REHAU PLANNERS este realizată și operată de către agenția Create Direct SRL, cu sediul în București, strada Siriului nr. 42-46, etaj 3, sector 1, București denumită în continuare OPERATORUL

PLATFORMA REHAU PLANNERS se desfășoară în conformitate cu dispozițiile prezentului regulament (denumit în continuare "REGULAMENTUL"). Termenii și condițiile prezentului regulament, așa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toți participanții la PLATFORMA PLANNERS. Organizatorul își rezervă dreptul, de a modifica Regulamentul și de a face publice modificările.

 

ART. 2. OBIECTIVUL PLATFORMEI PLANNERS

Obiectivul PLATFORMEI REHAU PLANNERS este de a optimiza și reglementa comunicarea dintre REHAU și companiile de inginerie în domeniul tehnologiei construcțiilor (denumite în continuare "PLANNER" sau "UTILIZATOR" al platformei). 

În plus, aceasta va conecta toate obiectele finalizate la contractul de comisionare actual cu PLANNER-ul.

ART. 3. DURATA ȘI DOMENIUL DE APLICARE A PROGRAMULUI

PLATFORMA REHAU PLANNERS va fi organizată și se va desfășura în perioada 1 ianuarie 2024 - 31 decembrie 2024 ("Durata programului"). Durata programului poate fi prelungită prin anexă la prezentul Regulament care va fi publicată pe platformă. 

 

ART. 4. MĂRCILE ȘI PRODUSELE PARTICIPANTE ALE REHAU

La program participă toate sistemele și serviciile de construcții comercializate de REHAU Polymer SRL în România din gamele de produse RAUTITAN, RAUSILENTO, FHK-RAUTHERM S/RAUTHERM SPEED, RAUGEO, AWADUKT THERMO, RAUBASIC, RE.GUARD, RE.SOURCE, NEA SMART 2.0 (denumite în continuare "PRODUSE PARTICIPANTE").

http://planners.rehau.ro

 

ART. 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

Orice persoană juridică sau persoană fizică independentă înregistrată în România, al cărei cod CAEN aparține grupei 711:7111 arhitectura; 7112 ingineria tehnologiei construcțiilor conform codului CAEN din România, are dreptul de a participa la program. 

Pentru a participa, reprezentantul legal al firmei/persoanei fizice autorizate trebuie să semneze un acord Planner ca și contract de comision cu REHAU și să își creeze un cont pe http://planners.rehau.ro. 

Contul devine valabil numai după semnarea contractului de comisionare între ORGANIZATOR și PLANNER/ UTILIZATOR și, după ce contractul de comisionare este încărcat în PLATFORMĂ de către ORGANIZATOR.

 Conturile participanților sunt create direct în formularul de înregistrare pe care aceștia îl pot accesa gratuit și completa la adresa http://planners.rehau.ro.

Organizatorii și alte companii implicate în organizarea și desfășurarea PLATFORMEI PLANNERS nu pot participa. Dreptul de participare aparține exclusiv persoanei juridice care îndeplinește condițiile impuse de Regulament. Participarea la acest program are valoarea acceptării integrale și a ART. 6. DESFĂȘURAREA PROGRAMULUI

Pe PLATFORMA REHAU PLANNERS vor fi luate în considerare toate desenele realizate de către PLANNER (UTILIZATORUL programului), care au fost înregistrate pe site în timpul programului și care ar putea conține produse ale SC REHAU Polymer SRL. 

PLANNER-UL va putea participa la program prin crearea unui cont pe http://planners.rehau.ro. Contul PLANNER poate fi creat prin accesarea site-ului http://planners.rehau.ro și completarea formularului de înregistrare. PLANNER-UL va primi un e-mail de confirmare a înregistrării. Acesta trebuie să acceseze link-ul pe e-mail pentru a activa contul, pe baza căruia va desfășura toate activitățile din program. Din momentul primirii datelor și până la aprobarea unui cont pentru un participant, Organizatorul are la dispoziție maximum 10 zile lucrătoare. În termen de maximum 10 zile lucrătoare de la crearea contului, participantul va primi un e-mail prin care va fi anunțat dacă contul a fost aprobat sau nu. Utilizatorul va accesa site-ul http://planners.rehau.ro  și se va autentifica în contul creat pe site folosind "user name-ul" și parola completate în formularul de înscriere. 

Pentru a beneficia de program , PLANNER-UL trebuie să adauge desenele pe care le realizează în contul său. 

Fiecare proiect va avea 3 etape: PROIECTARE, LICITAȚIE și CONSTRUCȚIE 

Utilizatorul trebuie să completeze etapele PLANNING și TENDERING* ale unei proiectări pe măsură ce acestea au loc. Nu pot fi adăugate în program proiecte care au fost finalizate înainte de data de începere a programului. De asemenea, licitațiile publice nu pot participa la programul REHAU PLANNERS.

*nu toate etapele sunt responsabilitatea Planner-ului; doar PROIECTAREA și LICITAȚIA - etapa de CONSTRUCȚIE este realizată de către ORGANIZATOR conform prevederilor prezentului Regulament.

 

 

 

 

Acumularea de puncte

Ce trebuie să facă PLANNER-ul/ UTILIZATORUL pentru a obține puncte:

1.            Etapa 1 - PROIECTAREA

În această etapă, PLANNER-ul trebuie să completeze următoarele informații:

- adresa publică unde va fi implementat proiectul: județ, localitate, stradă

- tipul de construcție

- suprafața construită

- stadiul proiectului (înainte de autorizarea construcției / înainte de execuție, dar cu autorizație de construire) 

- data de predare a proiectului / data estimată de începere a proiectului

- descrierea proiectului

- posibile game de produse REHAU (conform ART. 4)

- bifați dacă este nevoie de asistență tehnică din partea REHAU

- denumirea societății comerciale a beneficiarului / investitorului

- planuri de construcție

Utilizatorul trebuie să completeze această etapă cu cel puțin 1 lună înainte de data de începere a proiectului. În cazul în care proiectul începe mai devreme de 1 lună, proiectul va fi considerat invalid de către ORGANIZATOR.

După verificarea datelor de către organizator, PLANNER-ul va primi un e-mail de confirmare a aprobării proiectului și va avea dreptul să treacă la etapa 2.

2.            Etapa 2 - LICITAȚIE

Proiectul va rămâne în etapa 1, până când proiectantul/utilizatorul va finaliza proiectul tehnic.

În etapa 2, PLANNER-ulL/ UTILIZATORUL trebuie să încarce lista de materiale necesare pentru proiect și desenele de execuție, dacă sunt disponibile. 

După verificarea datelor de către ORGANIZATOR, PLANNER-ul va primi un e-mail de confirmare a aprobării proiectului și va avea dreptul de a trece la etapa 3.

 

3.            Etapa 3 - CONSTRUCȚIA 

ORGANIZATORUL va muta proiectul în etapa 3 la începutul construcției acestuia. PLANNER-ul/ UTILIZATORUL va primi un e-mail prin care va fi informat că proiectul a intrat în etapa de CONSTRUCȚIE.

Etapa de CONSTRUCȚIE poate fi încheiată doar după ce toate livrările și plățile produselor REHAU la acest proiect au fost finalizate, iar PLANNER-ul/ UTILIZATORUL va fi informat prin intermediul platformei și de către Persoana de contact REHAU a acestuia.

Validarea informațiilor se va face după fiecare etapă a proiectului. Pentru a avea acces la următoarea etapă a proiectului, PLANNER-ul/ UTILIZATORUL trebuie să aibă validat de către ORGANIZATOR etapa anterioară. În cazul în care Organizatorul descoperă că PLANNER-ul declară informații eronate/ false cu privire la stadiul proiectului, indiferent de stadiul atins de PLANNER-ul, Organizatorul va invalida proiectul și nu va acorda niciun punct PLANNER-ului.

După validarea finală a proiectului, Platforma generează automat o anexă la contractul de comisionare (a se vedea anexa - Anexa la contractul de comision)

Anexa conține următoarele informații:

- numărul contractului de comision

- numele proiectului și ID-ul SAP

- valoarea de vânzare pentru produsele REHAU

- valoarea comisionului ca procent și valoarea netă

- echivalentul în puncte bonus

Pentru a beneficia de bonificație PLANNER-ul/ UTILIZATORUL trebuie să fie de acord cu toți termenii din Anexă care sunt furnizați de Platforma REHAU PLANNERS.

PLANNER-ul/ UTILIZATORUL va primi o valoare de maxim 3% din valoarea neta a produselor REHAU folosite în proiect după ce toate cele 3 etape au fost validate de către Organizator. Valoarea produselor este calculată la lista de prețuri unitare care au fost livrate la acest proiect ca prețuri nete* (fără TVA).

Această valoare de maximum 3% din valoarea netă pe care o va primi PLANNER-ul/ UTILIZATORUL sub formă de "PUNCTE DE RECOMPENSĂ"; rata de conversie a EURO în puncte este că 1 punct are o valoare de 10 EURO

Utilizarea punctelor

Punctele acumulate pot fi folosite pentru a obține premii. Premiile vor fi găsite pe site-ul web REHAU PLANNER, în secțiunea Catalog. Pe măsură ce se selectează anumite premii, valoarea în puncte pentru produsele selectate este scăzută/dedusă din punctajul total al participantului.

Premiile alese de către participanți din magazinul virtual pe baza punctelor acumulate vor fi trimise la adresa persoanei juridice declarată în formular în termen de 30 de zile lucrătoare de la data selecției și vor fi predate pe baza unei facturi cu valoarea 0 facturată. 

Lista de premii va fi disponibilă online la adresa http://planners.rehau.ro

Lista de premii poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea produselor și de prețul acestora.

Punctele acumulate de către Planner în decursul unei luni și care nu au fost cheltuite în luna respectivă vor fi reportate în lunile următoare până la epuizare, dar nu mai târziu de 31 ianuarie a anului viitor. După această dată, punctele necheltuite devin "0" ("zero").

În conformitate cu contractul de comision, PLANNER-ul / UTILIZATORUL are posibilitatea de a schimba punctele în bani. Valoarea unui punct este de 10 euro. 

Această opțiune este disponibilă ca "Points to Cash" (factura automată și factura proprie) în Catalogul de premii.

Atunci când selectează opțiunea Factura automată, PLANNER-ul/ UTILIZATORUL introduce numărul de puncte pe care dorește să le convertească (mai mic sau egal cu numărul de puncte disponibile în cont).

După trei etape de verificare (numărul de puncte, datele companiei, previzualizarea facturii), Platforma emite automat o factură în numele PLANNER-ului/ UTILIZATORULUI către REHAU cu valoarea corespunzătoare punctelor.

Factura va fi emisă de către Organizator în numele PLANINER-uluiI/ UTILIZATORULUI pe baza unui acord de facturare semnat odată cu contractul de comision (a se vedea anexa - Acord de facturare)

Validarea facturilor și transmiterea acestora spre plată este responsabilitatea Organizatorului.

Înregistrarea facturilor în propriul sistem contabil este responsabilitatea PLANIFICATORULUI/ UTILIZATORULUI.

La selectarea opțiunii de Autofactura, PLANNER-ul/USERUL emite singur factura, în funcție de numărul disponibil de puncte pe care dorește să le convertească și încarcă factura în platformă.

Validarea facturilor și transmiterea acestora spre plată este responsabilitatea Organizatorului.

Înregistrarea facturilor în propriul sistem contabil este responsabilitatea PLANNER-ului/ UTILIZATORULUI.

ART. 7. CONDIȚII DE VALIDARE

Pentru ca un PLANNER să poată participa la acest program și să primească premiile disponibile, acesta trebuie să se asigure că îndeplinește următoarele condiții:

a) Trebuie să fie îndeplinite toate condițiile pentru dreptul de participare, așa cum sunt precizate la art. 4 din Regulament;

b) Codul CAEN al firmei trebuie să facă parte din categoria 711:7111 arhitectură; 7112 inginerie în tehnologia construcțiilor, conform codului CAEN din România sau reprezentantul firmei înscrise în program trebuie să aibă calitatea de "Proiectant"

c) proiectantul/utilizatorul trebuie să înregistreze proiectele realizate în cadrul programului de fidelizare pe site-ul http://planners.rehau.ro.

d) PLANNER-ul/ UTILIZATORUL trebuie să completeze toate informațiile solicitate pentru fiecare etapă de proiectare.

e) Punctele acumulate trebuie cheltuite prin comanda de produse din magazinul online (disponibil la adresa: http://planners.rehau.ro ) până la data de 31 ianuarie a anului următor.

ART. 8. PREMII DE CAMPANIE

Lista premiilor va fi disponibilă pe toată perioada campaniei la adresa http://planners.rehau.ro în secțiunea Catalog. Lista de premii poate suferi modificări în funcție de disponibilitatea premiilor în stocurile furnizorilor. Numărul total de premii va fi estimat la sfârșitul perioadei de campanie, în funcție de numărul de participanți care îndeplinesc condițiile de câștig și de numărul de premii revendicate.

 

ART. 9. CLAUZA DE RENUNȚARE LA RĂSPUNDERE A ORGANIZATORULUI

Organizatorul programului de loialitate nu își asumă nicio responsabilitate, inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele:

9.1. 9.2. Formularele de înregistrare sau comenzile primite după data de încheiere a campaniei;

9.2. 9.2. Pierderi sau întârzieri reale legate de înregistrarea pe site-ul web (de exemplu, dar fără a se limita la) defecțiuni tehnice care sunt independente de voința Organizatorului;

9.3. Situațiile în care participanții introduc pe pagina web date incorecte sau incomplete.

9.4. Pierderi, întârzieri sau orice alte probleme legate de înregistrarea în Campanie, cauzate de furnizorul de internet sau de conexiunea la internet a persoanei care dorește să se înregistreze în Campanie;

9.5. Întreruperi / disfuncționalități neanunțate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern din cauza rețelelor aglomerate în perioadele de trafic intens;

9.6. Situații în care participanții inserează desene care nu conțin produse REHAU sau colaborează cu distribuitori neautorizați;

9.7. Răspunderea de a remedia defectele de orice fel ale obiectelor reprezentând premiile. Produsele vor fi însoțite de certificate de garanție, iar orice solicitare de remediere va fi adresată de către participant direct furnizorului produsului respectiv, în conformitate cu termenii și condițiile din certificatul de garanție emis de către acesta.

9.8. Situațiile în care premiul ales de un participant nu se mai află în stocul furnizorului la momentul comenzii.

9.9. Câștigătorii premiilor nu pot alege să primească premii în bani sau alte obiecte și nici nu pot solicita modificarea caracteristicilor tehnice ale produselor.

Art. 10. FORȚA MAJORĂ

În sensul prezentului regulament, prin forță majoră se înțelege orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către Organizator, inclusiv neîndeplinirea de către Organizator a obligațiilor asumate prin Regulament din motive independente de voința sa și a căror apariție îl pune în imposibilitatea de a face acest lucru. În cazul în care un eveniment de forță majoră sau un caz fortuit împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului și continuarea programului de fidelizare, Organizatorul va fi exonerat de răspundere pentru îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această executare va fi împiedicată sau întârziată. Organizatorul, în cazul în care invocă forța majoră sau cazul fortuit, este obligat să notifice participanților existența acestuia în termen de 5 zile lucrătoare de la apariția sa.

În sensul prezentului Regulament, sunt cazuri fortuite, printre altele, următoarele evenimente: a) pierderea bazelor de date; b) defecțiuni ale sistemului de stocare a datelor și de atribuire a premiilor; c) erori de imprimare, inclusiv cele cauzate de erori umane; d) încercări de fraudare a mecanismului programului de fidelizare prin mijloace electronice sau prin alte mijloace; e) orice reglementare care ar putea interveni după intrarea în vigoare a Regulamentului și care ar putea interzice sau modifica termenii acestuia.

 

 

Art. 11. LITIGII ȘI FRAUDĂ

În cazul unor litigii între Organizator și Participanții la Campanie, aceștia vor încerca să le rezolve în primul rând pe cale amiabilă. Organizatorul nu își asumă nicio răspundere și nu va fi parte în litigiile legate de drepturile de proprietate asupra proiectului și a informațiilor care conțin date de proiectare și care dovedesc utilizarea produselor REHAU în cadrul proiectului. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte încercări care pot afecta imaginea sau costurile acestui program de loialitate. În cazul identificării unor persoane care au influențat sau au facilitat câștigarea premiilor, Organizatorul va notifica organele competente. Lista de mai sus nu este limitativă, fiind folosită doar în scop exemplificativ.

Art. 12. REGULAMENTUL CAMPANIEI

Regulamentul de participare/dezvoltare este disponibil în mod gratuit pe toată durata programului de fidelizare pentru orice solicitant la adresa http://planners.rehau.ro/

Art. 13. ÎNCHEIEREA CAMPANIEI

Prezenta campanie poate înceta în caz de forță majoră sau caz fortuit sau în cazul în care se produce o modificare a cadrului legal în urma căreia organizarea și desfășurarea campaniei ar necesita creșterea bugetului alocat acesteia sau dacă nu mai este permisă de lege.

Art. 14. DIVERSE

Orice participant care dorește să raporteze Organizatorului acte legate de campanie este încurajat să facă acest lucru imediat după ce a luat cunoștință de actul pe care dorește să îl raporteze organizatorului la adresa de e-mail office@createdirect.ro.

 

 

REHAU PLANNER PLATFORM Romania

Regulations V1.0 /20.05.2024

 


ART. 1. THE ORGANIZERS OF THE REHAU PLANNER PLATFORM


The REHAU PLANNER PLATFORM – an online platform available at: http://planners.rehau.ro hereinafter reffered to as “PLATFORM”


The ORGANIZER of the REHAU PLANNER PLATFORM is SC REHAU Polymer SRL, with its headquarters in 44 Sergent Nutu Ion street ONE Cotroceni Park, Buiding B, 6 floor, Bucharest Trade Register registration number  J40/8815/2023, Tax Registration Code R010433087. 

The PLANNER PLATFORM is carried out and operated by the agency Create Direct SRL, with its headquarters in Bucharest, 42-46 Siriului Street, 3rd floor, district 1, Bucharest hereinafter reffered as  OPERATOR

The PLANNER PLATFORM shall be carried out in compliance with the provisions of this Regulation (hereinafter referred to as the "REGULATION"). The terms and conditions of this Regulation, as outlined below, are binding for all participants at the PLANNER PLATFORM. The Organizer reserves the right, to amend the Regulation and make the changes public.

 

ART. 2. OBJECTIVE OF THE PLANNER PLATFORM

The aim of the REHAU PLANNER PLATFORM is to optimize and regulate the communication between REHAU and building technology engineering companies (hereafter referred to as the "PLANNER" or “USER” of the platform). 

Furthermore it will connect all completed objects to the current commission contract with the PLANNER.

 

 

 

ART. 3. DURATION AND SCOPE OF THE PROGRAM

The REHAU PLANNER PLATFORM will be organized and run from January 1, 2024 to December 31, 2024("Program Duration"). The duration of the program can be extended through appendix to this Regulations that it will be published on the platform. 

 

ART. 4. PARTICIPATING BRANDS AND PRODUCTS OF REHAU

All construction systems and services marketed by REHAU Polymer SRL in Romania from the RAUTITAN, RAUPIANO, FHK-RAUTHERM S/RAUTHERM SPEED, RAUGEO, AWADUKT Thermo, RAUBASIC, RE.GUARD, RE.SOURCE, NEA SMART 2.0 product ranges (hereinafter referred to as "PARTICIPATING PRODUCTS") participate in the program.

http://planners.rehau.ro

 

ART. 5. PARTICIPATION RIGHT

Any legal entity or self-employed natural person registered in Romania, whose NACE code belongs to group 711:7111 arhitecture; 7112 building technology engineering  in accordance with the NACE code in Romania, has the right to participate in the program. 

In order to participate, the legal representative of the company / authorized natural person must sign a Planner agreement as commission contract with REHAU and create an account at http://planners.rehau.ro

The account becomes valid only after the signing of the commission contract between the ORGANIZER and the PLANNER/ USER and, after the commission contract is uploaded in the PLATFORM by the ORGANIZER.

 Participants’ accounts are created directly in the registration form that they can access for free and fill in at http://planners.rehau.ro.

Organizers and other companies involved in organizing and conducting the PLANNER PLATFORM can not participate. The right of participation belongs exclusively to the legal person who fulfills the conditions imposed by the Regulation. Participation in this program has the value of full and unconditional acceptance of the provisions of this Regulation.  

 

 

ART. 6. RUNNING OF THE PROGRAM

On the PLANNER PLATFORM all designs made by the PLANNER (the USER of the program), which have been registered on the site during the program and might contain products of SC REHAU Polymer SRL will be considered. 

The PLANNER will be able to participate in the program by creating an account at http://planners.rehau.ro. The PLANNER account can be created by accessing the website  http://planners.rehau.ro  and filling in the registration form. The PLANNER will receive an email confirming the registration. It must access the e-mail link to activate the account, based on which it will carry out all activities in the program. From the time of receipt of the data until the approval of an account for a participant, the Organizer has a maximum of 10 business days available. Within maximum 10 business days from the creation of the account, the participant will receive an email that will notify whether  the account has been approved or not. The user will access the http://planners.rehau.ro and will log into the account created on the website using the "username" and the password filled in the registration form. 

To benefit , the PLANNER must add the designs it carries out in its account. 

Each design will have 3 stages: PLANNING, TENDERING and CONSTRUCTION

The user must complete PLANNING and TENDERING* stages of a design as they occur. No projects that have been finalised before the start date of the program can be added in the program. Also, public tenders can not participate in REHAU Planners program.

*not all stages are the responsibility of the Planner; only PLANNING and TENDERING – the CONSTRUCTION stage is carried out by the ORGANIZER.

 

Accumulating points

What the PLANNER/ USER needs to do to get points:

  1. Stage 1 - PLANNING

At this stage, the PLANNER must fill in the following information:

- the public address where the project will be implemented: county, town, street

- type of construction

- built area

- project stage (before construction authrorization / before execution, but with construction authorization) 

- project delivery date / estimated date of project start

- project description

- possible REHAU product ranges (according ART. 4)

- tick if it needs technical support from REHAU

- company name of the beneficiary / investor

- construction plans

The user has to complete this stage with at least 1 month before the start date of the project. If the project starts sooner than 1 month, the project will be considered invalid by the ORGANIZER.

After data verification by the organizer, the planner will receive an email confirming that the project has been approved and will be entitled to proceed to stage 2.

 

 

  1. Stage 2 - TENDERING

The project will remain in stage 1, until the technical design will be completed by the PLANNER/ USER.

In Stage 2, the PLANNER/ USER must load the list of materials required for the project and the execution drawings if available. 

After data verification by the ORGANIZER, the PLANNER will receive an email confirming that the project has been approved and will be entitled to proceed to stage 3.

  1. Stage 3 - CONSTRUCTION 

The ORGANIZER will move the project in stage 3 at the beginning of its construction. The PLANNER/USER will receive an email informing that the project has entered in CONSTRUCTION stage.

The CONSTRUCTION stage can only be completed after all deliveries and payments of REHAU products at this project has been completed, and the PLANNER/ USER will be informed through the platform and by his REHAU Contact Person.

Validation of the information will be done after each stage of the project. To gain access to the next stage of the project, the PLANNER/ USER must have validated by the ORGANIZER the previous stage. In the event that the Organizer discovers that the PLANNER declares erroneous/ false information about the stage of the project, regardless of the stage reached by the PLANNER, the Organizer will invalidate the project and will not grant any points to the PLANNER.

After final Validation of the project, the Platform automaticly generate an apedinx to the commission contract (see attachment – Appendix to commission contract)

The apendix contains the following info:

  • commission contract number
  • project name and SAP ID
  • sale value for REHAU products
  • value of commision as percent and netto value
  • equivalent in bonus points

In order to benefit the bonification The PLANNER/ USER must agree all the Apendix terms which are provided by the Planners Platform.

The PLANNER/ USER will receive the value of maximum 3% of the netto value of REHAU products used in the project after all  3 stages have been validated  by the Organizer. The value of the products is calculated at the unit price list which were delivered to this project as net prices* (excluding VAT).

This value of maximum 3% of the netto value the PLANNER/ USER will receive in the form of “REWARD POINTS”; the conversion rate of EURO to points is that 1 point has a value of 10 EURO 

 

Use of points

Accumulated points can be used to get prizes. The prizes will be found on the REHAU PLANNER website in the Catalog section. As some prizes are selected, the value in points for the selected products is subtracted/ deducted from the total score of the participant.

The prizes chosen by participants from the virtual store based on the accumulated points will be sent to the legal entity's address declared in the form within 30 business days of the selection date and will be handed over based on an invoice with a 0 billed amount. 

The prize list will be available online at http://planners.rehau.ro

The prize list may change depending on the availability of the products and their price.

The points accumulated by the Planner within a month and not spent in that month will be carried over to the following months until exhaustion, but not later than March 31, next year. After this date, the unspent points become “0” (“zero”).

According to commision contract the PLANNER / USER has the possibility to exchange the points into money. The value of one point is 10 euros. 

This option is available as Points to Cash (Auto invoice & Self invoice) in the Rewards Catalog.

When selecting Auto invoice option, the PLANNER/ USER enters the number of points that he wants to convert (less than or equal to the number of points available in the account).

After three verification stages (number of points, company data, invoice preview), the Platform automatically issues an invoice on behalf of the PLANNER/ USER to REHAU with the corresponding value of the points.

The invoice will be issued by the Organizer on behalf of the PLANNER/ USER based on an invoicing agreement signed together with the commission contract (see attachment – Agreement for invoicing)

The validation of the invoices and their transmission for payment is the responsibility of the Organizer.

The registration of the invoices in his own accounting system is the responsibility of the PLANNER/ USER

When selecting Self Invoice option, the PLANNER/USER issues the invoice by himself, based on the available number of points he wants to convert and he uploads the invoice in the platform.

The validation of the invoices and their transmission for payment is the responsibility of the Organizer.

The registration of the invoices in his own accounting system is the responsibility of the PLANNER/ USER

 

ART. 7. VALIDATION CONDITIONS

For a PLANNER to be able to participate in this program and receive the available prizes, he must be sure that he meets the following conditions:

  1. All the conditions for the right of participation, as specified in Article 4 of the Regulation, must be met;
  2. The NACE Code of the company must be part of the 711:7111 arhitecture; 7112 building technology engineering, in accordance with the NACE code in Romania or the representative of the company registered in the program must have the "Planner" capacity
  3. The PLANNER/ USER must register the projects made during the loyalty program on the website http://planners.REHAU.ro.
  4. The PLANNER/ USER must fill in all required information for each stage of the design.
  5. The earned points must be spent by ordering products from the online store (available at: http://planners.REHAU.ro) until 31st of March of the following year.

ART. 8. CAMPAIGN PRIZES

The prize list will be available throughout the campaign period at http:// planners.rehau.ro/ in the Catalog section. The prize list may change depending on the availability of prizes in the suppliers' stocks. The total number of prizes will be estimated at the end of the campaign period, based on the number of participants who meet the winning conditions and the number of prizes claimed.

 

ART. 9. DISCLAIMER OF THE ORGANIZER

The loyalty program Organizer assumes no liability, including but not limited to, the following:

9.1. Registration forms or orders received after the campaign ending date;

9.2. Losses or delays realted to the registration on the website (for example, but not limited to) technical failures that are independent of the Organizer's will;

9.3. The situations where the participants enter on the web page incorrect or incomplete data.

9.4. Losses, delays or any other issues related to the registration in the Campaign, caused by the Internet provider or by the internet connection of the person who wishes to register in the Campaign;

9.5. Unannounced interruptions / malfunctions of the internet provider or blocking of internal access due to crowded networks during intense traffic times;

9.6. Situations where participants insert designs that do not contain REHAU products or collaborate with unauthorized distributors;

9.7. The responsibility to remedy the defects of any kind of the objects representing the prizes. The products will be accompanied by warranty certificates and any remedial request will be addressed by the participant directly to the supplier of that product according to the terms and conditions of the warranty certificate issued by that supplier.

9.8. Situations where the prize chosen by a participant is no longer in the supplier's stock at the time of the order.

9.9 Prize winners can not choose to receive prizes in cash or other items, nor can they request the change in the technical characteristics of the products.

Art. 10. FORCE MAJEURE

For the purpose of this Regulation, force majeure means any event that can not be controlled, remedied or foreseen by the Organizer, including the Organizer's failure to fulfill its obligations assumed by the Regulation for reasons beyond its control and the occurrence of which renders it unable to do so. If a force majeure event or fortuitous case hinders or totally or partially delays the performance of the Regulation and the continuation of the loyalty program, the Organizer shall be relieved of liability for the fulfillment of its obligations for the period during which such performance will be impeded or delayed. The Organizer, if invoking force majeure or a fortuitous case, is obliged to notify the Participants of its existence within 5 business days from its occurrence.

For the purposes of this Regulation, the following events are fortuitous cases, among others: a) loss of databases; b) failure of the data storage and prize awarding system; c) printing errors, including the ones caused by human error; d) fraud attempts of the loyalty program mechanism by electronic means or other means; e) any regulation that may occur after the entry into force of the Regulation and which may prohibit or amend its terms.

 

Art. 11. DISPUTES AND FRAUD

In the event of disputes between the Organizer and the Campaign Participants, they will try to resolve them first and foremost amicably. The Organizer assumes no liability and will not be party to the disputes relating to design ownership rights and information that contains design data and prove the use of REHAU products within the design. The Organizer is entitled to take all necessary measures in case of attempted system fraud, abuse or any other attempts that may affect the image or costs of this loyalty program. In the case of identifying persons who have influenced or facilitated the winning of prizes, the Organizer will notify the competent bodies. The abovementioned listing is not limiting, being used for exemplification purposes only.

Art. 12. CAMPAIGN REGULATION

The participation/deployment Rules are available free of charge throughout the loyalty program for any applicant at http://planners.rehau.ro/ .

Art. 13. TERMINATION OF THE CAMPAIGN

This campaign may terminate in a force majeure event or fortuitous case occurs or in the event of a change in the legal framework following which the organizing and deployment of the campaign would require the increase of the budget allocated to this or if it is no longer permitted by the law.

Art. 14. MISCELLANEOUS

Any participant wishing to report to the Organizers acts related to the campaign is encouraged to do so immediately after becoming aware of the act it wishes to report to the organizer  on e-mail office@createdirect.ro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Engineering progress

Enhancing lives